اسلایدر

خشم رونالدو: به شوخی گفتم که برای توپ طلا به خودم رای می دهم

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادریددر گفتگو با مجله فرانس فوتبال که در روز 6نوامبر منتشر شد صحبت های جالبی را برزبان آورده بود. تیتر این شماره فرانس فوتبال این بود:« رونالدو:اگر می توانستم برای توپ طلا به خودم رای می دادم.»

البته حالا ستاره پرتغالی از چاپ چنین تیتری به شدت ناراحت است و اعلام کرده که صحبت های او تحریف شده و او این پاسخ را با لحن طنزآلودی دراین گفتگو برزبان آورده بود.آن هم در زمانی که از نظر او، گفتگوی رسمی به پایان رسیده بود و صحبت های خودمانی مطرح شده بود.  

ناراحتی رونالدو از خبرنگاران مجله فرانس فوتبال وقتی بیشتر شد که فهمید که خبرنگاری که با اومصاحبه کرده، دوست مسی بوده و اکثریت سوالاتی که از او پرسیده شده، به این هدف بوده که تیترهای داغ و جنجالی از این مسابقه درآورده شده تا وجهه و تصویر او را زیر سوال ببرند و همین طور هم شد و مجله فرانس فوتبال با تیترها و جملات جنجالی رونالدو روی پیشخوان ها قرارگرفت. البته قبل از چاپ نهایی، مسئولان مجله ، متن این گفتگو را دراختیار سران رئال قراردادند تا مطالعه ای ضمنی داشته و نظرشان را ابرازکنندو سران رئال و خود رونالدو هم بعد از مطالعه، نظر مثبتشان را برای چاپ ابراز کرده اندولی درنهایت این مجله با تیتری جنجالی و متفاوت با آنچه مورد تائید قرار گرفته بود چاپ شد. کریس معتقد است که سران رئال نباید اجازه می دادند که این مجله فرانسوی جمله های او را تحریف کند.

کریستیانو معتقد است که تمام رسانه های بارسلونا در تلاش هستند تا چهره ای خوب و دوست داشتنی از مسی ارائه دهند ولی سران باشگاه رئال در چنین شرایط سخت و حساسی، او را در شرایطی سخت قرار داده اند.

رونالدو به علاوه ازاینکه در مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال یوفا که روز 30 آگوست درموناکو برگزار و اینیستا به عنوان برنده این عنوان معرفی شد، سران رئال به اندازه کافی از او حمایت نکردند و حتی فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه مادریدی برای حمایت از او به موناکو نرفته و این درحالی بود که ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسا، مسی را همراهی می کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 آبان 1391برچسب:رونالدو,شوخی,عکس,مسی,خشم,تیتر,روزنامه, ] [ 19:7 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 1532
بازدید کل : 141924
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت